مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-15سياسي

نمایندگان فرماندار به وظایف قانونی خود عمل کنند


نمایندگان فرماندار به دوراز هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین آرگیو در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار و تدارک سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مهم ترین مسئولیت اجرایی در هر شعبه اخذ رأی با نمایندگان فرماندار است و این نمایندگان به دوراز هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی افزود: باید تمام وظایف و قوانین مرتبط با نمایندگان فرماندار مطالعه شود تا نمایندگان در زمان انتخابات، برای پاسخ گویی به تمامی مسائل آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: نمایندگان فرماندار در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

آرگیو اضافه کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

وی از آمادگی کامل شهرستان فیروزآباد برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: همه امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان فرماندار به وظایف قانونی خود عمل کنند

نمایندگان فرماندار به وظایف قانونی خود عمل کنند