مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-15اقتصادي

شهر سلامت شیراز، گامی مهم در توسعه گردشگری سلامت جنوب کشور


یکی از مهمترین موانع توسعه صنعت توریسم درمانی در استان فارس عدم هماهنگی نهادهای ذیربط در به سرانجام رساندن پروژه های مرتبط با این صنعت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهر کهن شیراز با قدمتی 4هزار ساله از حدود 60 سال پیش همواره به عنوان قطب گردشگری پزشکی جنوب ایران شناخته شده و هر ساله میزبان هزاران بیمار خارجی به ویژه از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بوده است.

این شهر با برخورداری بیش از ده ها بیمارستان مجهز تخصصی و فوق تخصصی دانشگاهی، خیریه و خصوصی، طیف وسیعی از خدمات پزشکی را توسط پزشکان با تجربه و زبردست ارائه می نماید.

کلیه بیمارستان های شهر شیراز اعم از خصوصی و دولتی از نظر کیفیت ارائه خدمات درمانی و رعایت استانداردهای بین المللی تحت نظارت دقیق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان نظام پزشکی هستند.

در حال حاضر بخش معدودی از شرکتهای مجاز در برنامه توریسم درمانی و نمایندگان بیماران خارجی مراجعه کننده به بیمارستان های این شهر در شیراز فعالیت دارند.

مراکز مختلفی از جمله: بیمارستان مرکزی MRI، بیمارستان میرحسینی، بیمارستان کوثر، یمارستان اردیبهشت، بیمارستان دنا، بیمارستان میر، یمارستان خدادوست، بیمارستان غدیر و بیمارستان الزهراء و برخی کلینیک های تخصصی، در ارائه خدمات گردشگری سلامت و توریسم درمانی فعالیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر سلامت شیراز، گامی مهم در توسعه گردشگری سلامت جنوب کشور

شهر سلامت شیراز، گامی مهم در توسعه گردشگری سلامت جنوب کشور