مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-15سياسي

چاره ای جز تعامل با جهان نداریم/ مشارکت پایین رقیب جریان اصلاحات است


رییس ستاد عبدالناصر همتی، در استان ایلام گفت: امروز اقتصاد ما به دلیل نداشتن تعامل با خارج به روز ناخوشی رسیده و برای خروج از این مشکلات راهی جز تعامل با جهان وجود ندارد.

- ایسنا/ایلام رییس ستاد عبدالناصر همتی، در استان ایلام گفت: امروز اقتصاد ما به دلیل نداشتن تعامل با خارج به روز ناخوشی رسیده و برای خروج از این مشکلات راهی جز تعامل با جهان وجود ندارد.

دکتر داریوش قنبری با حضور در ایسنا، اظهار کرد: شعار دکتر همتی یعنی تعامل از خانه تا جهان مبنای احساسی ندارد و در مجموع مشکلات و مسائل کشور در این شعار دیده شده است.

وی با طرح این سوال که چرا تعامل از خانه تا جهان یک بحث محوری است؟ گفت: ما برای بهبود وضعیت موجود چاره ای جز تعامل نداریم و در مناظرات اخیر نیز هر کدام از نامزدها به نحوی به این موضوع اشاره کردند، از دادن وام و دادن یارانه و کمک های معیشتی .

اما واقعیت این است که مسائل کشور زمانی حل خواهد شد که ما تعامل مثبتی با جهان خارج داشته باشیم.

رییس ستاد همتی در ایلام ادامه داد: اقتصاد ما به دلیل نداشتن تعامل با خارج به روز ناخوشی رسیده و در کل ما نسبت به خیلی از رقبای منطقه ای عقب هستیم.

سال 1384سیاست چشم انداز 20 ساله عنوان شد و در آن چشم انداز گفته شد که ایران در 1404 قدرت اول منطقه خواهد شد، اما قدرت اول منطقه نشدیم و رقبای منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز تعامل با جهان نداریم/ مشارکت پایین رقیب جریان اصلاحات است

چاره ای جز تعامل با جهان نداریم/ مشارکت پایین رقیب جریان اصلاحات است