مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-15سياسي

قاضی زاده: در دولتم همه شهرستان ها پایتخت ایران خواهند بود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولتم شهرستان ها پایتخت ایران خواهند بود و بجای اینکه اختیارات و منابع در تهران و مراکز استان ها متمرکز باشد باید آنها را در اختیار مدیران و فرمانداران شهرستانها قرارداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به استان خراسان شمالی سفر کرده است، در جمع مردم شهر غلامان طی سخنانی اظهار داشت: متاسفانه منابع کشور به صورت متوازن توزیع نشده و یک چند قطبی در کشور ایجاد شده است.

برخی از بخش ها و طبقات اجتماعی بسیار ثروتمند شده و بخشی از مناطق کشور به صورت ساختاری محروم مانده اند.

وی ادامه داد: وقتی به مناطق محروم نگاه می کنیم می بینیم نرخ سرمایه گذاری در این مناطق بسیار پایین بوده است، در حالی که این مردم پای کار انقلاب بوده و در جنگ، شهدای بسیاری دادند، الان هم بیشتر از ما پای انقلاب هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقت آن رسیده که چرخه عوض شود و به پیرامون بیشتر از مرکز توجه شود، به همین دلیل من گفتم همه شهرستان ها پایتخت ایران خواهند بود و بجای اینکه اختیارات و منابع در تهران و مراکز استان ها متمرکز باشد باید آنها را در اختیار مدیران و فرمانداران شهرستانها قرارداد تا آنها همانند هیات وزیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: در دولتم همه شهرستان ها پایتخت ایران خواهند بود

قاضی زاده: در دولتم همه شهرستان ها پایتخت ایران خواهند بود