مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-15اقتصادي

صادرات محصولات دانش بنیان با قوت مضاعف پیگیری می شود


با توجه به به اهمیت صادرات در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» توسعه صادرات امسال با قوت مضاعف در صندوق نوآوری دنبال می شود.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با توجه به به اهمیت صادرات در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسعه صادرات امسال با قوت مضاعف در صندوق نوآوری دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرکت ها از سوی صندوق تحت حمایت مالی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، خاطرنشان کرد: با کمک وزارت امور خارجه، صندوق ضمانت صادرات، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت باید کارگروهی تشکیل و برای توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان تقسیم کار کنیم به طوری که از تمامی ظرفیت های صادراتی استفاده شود.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: اگر وزارت امور خارجه سه منطقه را برای صادرات شرکت های دانش بنیان پیشنهاد دهد، صندوق نوآوری هزینه ایجاد زیرساخت در آن مناطق را تقبل می کند و صندوق ضمانت صادراتی نیز کمک خواهد کرد.

میزان رضایت از شرکت های دانش بنیان که به توانمندی صادراتی دست یافته اند در ادامه این جلسه دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صندوق نوآوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان پرداخت و گفت: صندوق در چهار قالب مختلف بیش از 60 خدمت به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات دانش بنیان با قوت مضاعف پیگیری می شود

صادرات محصولات دانش بنیان با قوت مضاعف پیگیری می شود