مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-15سياسي

ماندگاری: انتخابات محل تسویه حساب با مسئولین نیست


یک استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های اخذ رأی، گفت: اگرچه خیلی ها از عملکرد مسئولین آسیب دیدند ولی انتخابات محل تسویه حساب با مسئولین نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری امروز در همایش استانی ستارگان کرامت که در بزرگداشت امامزادگان در بقعه متبرکه خواجه اباصلت برگزار شد، اظهار کرد: نعمت ولایت را خدا به نور تفسیر کرده است و خادمین امامزادگان در هر سطحی بدانند که به چه کسی خدمت می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: خادمان حرم امامزادگان بدانند که خدمتشان را ارزان نفروشند و هم جواری در دنیا و آخرت را از معصومین و امامزادگان بخواهند.

وی نعمت ولایت را بالاترین هدیه آسمانی دانست و خطاب به خادمین امامزادگان یادآور شد: شما خادم این نعمت هستید و باید شاکر این نعمت باشید و کفران نعمت باعث تسلط ظلم و کفر بر ما می شود.

ماندگاری ابراز کرد: ما به پاس شکرانه نعمت انقلاب و ولایت در حال حاضر سه وظیفه داریم که اول وظیفه، شرکت در انتخابات و رأی دادن است.

وی دومین وظیفه را رأی ساختن دانست و اظهار کرد: در حال حاضر خیلی ها از عملکرد مسئولین آسیب دیدند اما انتخابات محل تسویه حساب با مسئولین نیست و باید مردم را تشویق به رأی دادن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری: انتخابات محل تسویه حساب با مسئولین نیست

ماندگاری: انتخابات محل تسویه حساب با مسئولین نیست