مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-15سياسي

سوت پایان سیاسی کاری در رسانه های شهری به صدا درآمده است


یکی از نامزدهای شورای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران، ساماندهی رسانه های شهرداری تهران را یکی از اولین اولویت های شورای بعدی تهران عنوان کرد و احیای برند و هویت همشهری را در راس اقدامات رسانه های شهری دانست.

- محمد آخوندی عضو لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: متاسفانه از زمان روی کار آمدن شهرداری جدید تهران در سال 1396، رسانه های شهری کارکرد حرفه ای و تعریف شده خود را از دست داده و بیشتر کارکرد سیاسی پیدا کردند.

  وی گفت: رسانه های شهری باید به واسطه تعریفی که از آنها وجود دارد در جایگاه مطالبه گری حضور داشته باشند اما نه فقط این عملکرد در 4سال گذشته با اختلال جدی مواجه بوده بلکه بودجه و همت این رسانه ها صرف عینیت بخشیدن به خواست مدیران برای سیاسی کاری و تخریب عملکرد گذشته بوده است.

  آخوندی افزود: به عنوان مثال روزنامه همشهری به عنوان مهمترین رسانه شهرداری تهران و بزرگترین بنگاه مطبوعاتی کشور، که علی القاعده انتظار بوده که بازتاب دهنده رفتار و کارنامه مدیریت شهری باشد، به تریبون سیاسی کاران تبدیل شده است.

همشهری به عنوان اولین روزنامه رنگی ایران از سال 1371 مشغول فعالیت بوده و در فراز و نشیب های سیاسی نقش اطلاع رسانی شهر و مدیریت شهری را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت پایان سیاسی کاری در رسانه های شهری به صدا درآمده است

سوت پایان سیاسی کاری در رسانه های شهری به صدا درآمده است