مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-15حوادث

کشف کلاهبرداری 80 میلیاردی در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف کلاهبرداری به روش سرمایه گذاری به مبلغ 80 میلیارد ریال خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: برابر اخبار واصله مبنی بر این که شخصی با تاسیس شرکت سرمایه گذاری در شهر همدان اقدام به کلاهبرداری می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، متهم از افراد معتمد است و با جلب اعتماد افراد اقدام به جمع آوری مبالغ هنگفتی در قالب سرمایه گذاری در بورس و ملک با سود نامتعارف کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد با توجه به این که متهم از افراد معتمد بوده ، مالباختگان به وی اعتماد و تمام سرمایه زندگی خود را به عنوان مشارکت در اختیار وی قرار داده اند.

وی با اشاره به این که تعدادی از مالباختگان به علت تعطیلی شرکت اقدام به شکایت از متهم کرده اند افزود: مقام قضایی با ارائه اسناد و مدارک پرداختی توسط 79 نفر از مالباختگان، دستور جلب متهم را صادر کرد.

امیری تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی متهم در حالی که قصد داشت از همدان خارج شود در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و یک دستگاه لپ تاب از وی کشف و به پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 80 میلیاردی در همدان

کشف کلاهبرداری 80 میلیاردی در همدان