مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-15سياسي

استقرار قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای یاسوج


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای مرکز استان مستقر خواهد شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای مرکز استان مستقر خواهد شد.

سید علی ملک حسینی از ادارات، سازمان ها و نهادهای امنیتی و سازمانی که نسبت به رصد فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی تلاش می کنند تشکر کرد و در خصوص انتخابات پیش رو، افزود: این دوره از انتخابات، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در واقع در یک پیچ دیگر تاریخی انقلاب قرار داریم.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که زیر پرچم استکبار هستند متحد شده اند، تا مشارکت مردم در انتخابات پایین بیاید، بنابراین شایسته است دست به دست هم داده تا انتخابات پر شوری را برگزار کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با وجود رشد در حوزه فضای مجازی و استفاده مردم از این فضا، بر آنیم وضعیت موجود را نیز مناسب تر کنیم.

ملک حسینی ضمن هشدار به سایت های غیرمجاز، عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر سایت های استان نسبت به اخذ مجوز اقدام کرده اند، سایر سایت ها نیز بدین منظور اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای یاسوج

استقرار قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای یاسوج