مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-15بين الملل

نگرانی ها از موج تازه خشونت در خاورمیانه


در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم، ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ حماس، سامانه های پدافند موشکی بیشتری در نزدیک نوار غزه مستقر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، خبرگزاری آلمان گزارش داد در پی تصویب برگزاری مراسم تحریک آمیز راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی توسط کابینه جدید تل آویو و هشدارهای گروه های مقاومت فلسطینی، نگرانی ها از موج تازه خشونت در خاورمیانه بالا گرفته است.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی که هنوز یک روز از آغاز فعالیت کاری آن نگذشته، شامگاه دوشنبه برگزاری مراسم تحریک آمیز موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی را برای امروز سه شنبه تصویب کرد.

در این جلسه، رییس شاباک، رییس ستاد مشترک ارتش و رییس پلیس رژیم صهیونیستی بر ضرورت عدم برگزاری این راهپیمایی به شیوه ای که اعلام شده، تاکید کردند.

همزمان با این اقدام تنش زا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز از بیم پاسخ جنبش حماس، سامانه های پدافند موشکی بیشتری در نزدیک نوار غزه مستقر کرده است.

در این مراسم که توسط سازمان های نژادپرست صهیونیست و شهرک نشینان افراطی برنامه ریزی شده، قرار است صهیونیست ها با تجمع در خیابان های قدس اشغالی و تکان دادن پرچم رژیم جعلی اسراییل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی ها تاکید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها از موج تازه خشونت در خاورمیانه

نگرانی ها از موج تازه خشونت در خاورمیانه