مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-15اقتصادي

کشف 105 ماینر قاچاق در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 105 ماینر در قالب پنج پرونده کشف و ضبط شده است.

- رضا مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قاچاق کالا، اقتصاد کشور را دچار تزلزل کرده و دلیل بسیار مهمی برای تعطیلی واحدهای تولیدی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه شعب تعزیرات حکومتی استان در برخورد با قاچاقچیان برخورد لازم را دارند، اضافه کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه جانبه دستگاه های اجرایی نیاز است.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا، پدیده ای وسیع و گسترده بوده که برای مبارزه با این پدیده باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد، افزود: در همین راستا پرونده های متعددی تشکیل شده است.

مظفری با اشاره به اینکه سال گذشته 77 عدد ماینر در قالب 46 پرونده کشف شد، اضافه کرد: پس از پایان بررسی ها متخلفان به 10 میلیارد ریال پرداخت جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 105 ماینر در قالب پنج پرونده به ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در زمان پیک بار به دلیل مصرف برق فراوان، موجب هدررفت انرژی شده و به شبکه توزیع برق استان آسیب جدی وارد می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 105 ماینر قاچاق در زنجان

کشف 105 ماینر قاچاق در زنجان