مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-15سياسي

هزینه های سنگین تبلیغات در لواسان/تخلفات انتخاباتی بیداد می کند


کاندیداهای شورای شهر در لواسان با هزینه های سنگین در حال تبلیغات هستند و شاهد انواع تخلفات در سطح شهر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، تخلف تبلیغات انتخاباتی در لواسان بیداد می کند و متخلفان از افرادی هستند که در هیات عالی نظارت استان تهران رد شده ولی در هیات مرکزی تایید شده اند و گویا هیات نظارت در لواسان تعطیل است.

اگر به همین منوال پیش برود شاهد بروز تخلفات سنگین تر انتخاباتی در لواسان خواهیم بود و به نظر می رسد که باید هیات نظارت شمیرانات فکری اساسی برای لواسان بکند.

با توجه به این قوانین که استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از 70*100 سانتی متر ممنوع است اما در سطح شهر شاهد تصاویر چندین متری از کاندیداها هستیم که بعضا در پیاده روها و پل ها باعث نارضایتی مردم شده است.

همینطور در قانون تبلیغات انتخاباتی آمده که الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی املاک بخش خصوصی با رضایت مالکان و متصرفان بلامانع است و فقط تبلیغات باید در محل مصوب انجام پذیرد و با توجه به 20 نقطه مصوب محل تبلیغات در لواسانات در و پنجره های شهر و مساجد و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اماکن عمومی گویای عدم اعتنا به این قوانین می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های سنگین تبلیغات در لواسان/تخلفات انتخاباتی بیداد می کند

هزینه های سنگین تبلیغات در لواسان/تخلفات انتخاباتی بیداد می کند