مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-15سياسي

توجه به توانمندسازی مددجویان در نقشه مهندسی فرهنگی فارس


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد، سرفصلی در نقشه مهندسی فرهنگی استان به این امر اختصاص یافته است.

- ایسنا/فارس مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد، سرفصلی در نقشه مهندسی فرهنگی استان به این امر اختصاص یافته است.

صابر سهرابی در نخستین کارگروه استانی ارتقاء فرهنگ توانمندسازی مددجویان گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد، سرفصلی در نقشه مهندسی فرهنگی استان به این امر اختصاص یافته است که متناسب با توانایی و وظیفه دستگاه های مرتبط در حال پیگیری است که در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار دارد و امیدواریم هر چه سریعتر انجام شود.

او تمامی دستگاه های اجرایی را تشویق کرد که علاوه بر فعالیت ذاتی خود، در بخش آموزش نیز ورود کرده و فعالیت های حوزه فرهنگی خود را با توجه به برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به این سمت هدایت نموده تا از این طریق بر اساس شاخص های مورد نیاز جامعه تاثیرات لازم گذاشته شود.

سهرابی اضافه کرد: نتیجه اجرایی فعالیت ها و اهداف این کارگروه بعد از 3 ماه توسط کمیته امداد فارس پیگیری و در جلسه آتی ارائه خواهد شود و اطمینان داریم که با همکاری خوب دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توانمندسازی مددجویان در نقشه مهندسی فرهنگی فارس

توجه به توانمندسازی مددجویان در نقشه مهندسی فرهنگی فارس