مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-15سياسي

اگر حل مشکلات را بلد بودید چرا هشت سال کاری نکردید/مذاکرات وین فریب جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد همیاران، دکتر سعید محمد در جمع حامیان آیت الله رییسی در شهر اصفهان ضمن سلام به لشکر های خط شکن 14 امام حسین و 8 نجف اشرف گفت: - مواجه با پدیده آقا زاده ها هستیم که با وقاهت می گویند ژن خوب هستیم، ژن خوب این ملت شهید حججی است، نه شما که در خارج از کشور زندگی می کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد همیاران، دکتر سعید محمد در جمع حامیان آیت الله رییسی در شهر اصفهان ضمن سلام به لشکر های خط شکن 14 امام حسین و 8 نجف اشرف گفت: اصفهان نه یک شهر که یک تمدن است و چرا مشکلات استان با این همه منابع و ظرفیت ها حل نمی شود.

وی در ادامه گفت: امام با مردم انقلاب کرد و با مردم جنگ را پیش برد، معتقد بود یک موی کوخ نشین ها را به کاخ نشین ها نباید داد.

سعید محمد گفت: الان تفکر منفعت طلبی، رانت خواری و نظارت از داخل خودرو در کارگزاران رواج یافته است، مدیری که پای حرف مردم بنشیند و مشکلات شان را حل کند مدیر انقلابی است.

وی در ادامه گفت: در مقابل مدیری که اگر فرصتی داشته باشد آنرا تبدیل به رانت خود و آشنایانش می کند، مدیر غیر انقلابی و خائن است سعید محمد در خصوص مشکلات کشور گفت: مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بین المللی کشور در هم تنیده شده اند، این وضعیت تولید در کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حل مشکلات را بلد بودید چرا هشت سال کاری نکردید/مذاکرات وین فریب جدید

اگر حل مشکلات را بلد بودید چرا هشت سال کاری نکردید/مذاکرات وین فریب جدید