مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15حوادث

مراقب پیامک های برنده شدن در قرعه کشی باشید


رییس پلیس فتای استان قزوین در خصوص کلاهبرداری سودجویان تحت عنوان ارسال پیامک برنده شدن در قرعه کشی خودرو و مواردی از این دست هشدار داد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس فتای استان قزوین در خصوص کلاهبرداری سودجویان تحت عنوان ارسال پیامک برنده شدن در قرعه کشی خودرو و مواردی از این دست هشدار داد.

سرهنگ محمدعلی فرهودی اظهار کرد: اخیرا تعداد زیادی از شهروندان پیامک هایی را با عناوین برنده شدن در قرعه کشی خودرو، بن خرید کالا، ثبت نام واکسن کرونا و موارد دیگر دریافت کرده و با توجه به اینکه در اکثر موارد این پیام ها از طرف افراد کلاهبردار ارسال شده است مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مجرمان با سوءاستفاده از موضوعات روزمره مردم، اقدام به ارسال پیامک از سرشماره های ثابت کرده و اعتماد آن ها را جلب می کنند.

رییس پلیس فتای استان قزوین با اشاره به اینکه افراد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شهروندان مبادرت به کلاهبرداری از تعداد کثیری از آن ها کرده اند، از مردم خواست: به پیامک هایی که با عناوین برنده شدن در قرعه کشی و مواردی از این دست برای آن ها ارسال می شود اعتنا نکرده و به هیچ عنوان اقدام به برقراری تماس و واریز وجه به حساب های اعلامی توسط افراد ناشناس، نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب پیامک های برنده شدن در قرعه کشی باشید

مراقب پیامک های برنده شدن در قرعه کشی باشید