مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15سياسي

اصناف البرز مشارکت حداکثری در انتخابات دارند


رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی به ویژه اصناف بار دیگر حماسه ای بزرگ را در تاریخ سرزمینمان خلق خواهیم کرد.

- بهروز حصاری ظهر سه شنبه در اجلاس ماهیانه اتاق اصناف البرز که با هدف بررسی و تصویب بودجه اتاق و اتحادیه های صنفی برگزار شد، با اشاره به موضوع حساس و مهم انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح ها، یکی از ارکان مردم سالاری دینی در کشورمان طی چهار دهه گذشته بوده است که ضمن حفاظت و پاسداری از کشور، تمامی توطئه ها و خواب های باطل دشمنان را خنثی ساخته است.

وی افزود: با توجه به شرایط بسیار حساس کشورمان به لحاظ اقتصادی و سیاسی، حضور گسترده مردم به ویژه اصناف و بازاریان در روز انتخابات، یک بار دیگر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و اقتدار آن را به رخ جهانیان خواهد کشید.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز تمامی همکاران و فعالان صنفی استان را برای حضور پررنگ و مقتدرانه در انتخابات 28 خرداد ماه دعوت کرد و افزود: به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی، بار دیگر حماسه ای بزرگ را در تاریخ سرزمینمان خلق خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف البرز مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

اصناف البرز مشارکت حداکثری در انتخابات دارند