مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-15سياسي

برگزاری مناظره ها را از دوره دانش آموزی آغاز کنیم


توافقنامه همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با شورای مرکزی مشارکت های مردمی مبارزه با کرونا با هدف آموزش کودکانی که در پی شیوع کرونا در مناطق محروم از تحصیل بازمانده اند به امضا رسید.

- توافقنامه همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با شورای مرکزی مشارکت های مردمی مبارزه با کرونا با هدف آموزش کودکانی که در پی شیوع کرونا در مناطق محروم از تحصیل بازمانده اند به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با شورای مرکزی ستاد مردمی آسیب های کرونا، روز دوشنبه (24 خردادماه) با حضور عیسی علیزاده (معاون فرهنگی جهاددانشگاهی)، محمدحسین حسینی یکتا (دبیر شورای مرکزی مشارکت های مردمی مبارزه با کرونا)، مهدی عباسی (رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی)، حامد علی اکبرزاده (رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی) و میثم جعفری (معاون دبیر شورای مرکزی ستاد مردمی آسیب های کرونا) به امضا رسید.

در این نشست عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در سخنانی اظهار کرد: محور فعالیت های ما متمرکز بر دانشجویان است و رنگ و بوی سیاسی ندارد.

وجه تفاوت جهاددانشگاهی با سایر مراکز این است که دسترسی ما به سبک زندگی دانشجویی به دلیل مراکز مطالعاتی که داریم بیشتر است و زودتر تغییرات نسلی دانشجویان را متوجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مناظره ها را از دوره دانش آموزی آغاز کنیم

برگزاری مناظره ها را از دوره دانش آموزی آغاز کنیم