مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-15سياسي

بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از سازمان جهاددانشگاهی استان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با قدردانی از خدمات سازمان جهاددانشگاهی استان تاکید کرد: سازمان جهاددانشگاهی خوزستان یکی از دستگاه های موفق در فعالیت های توسعه ای در استان شناخته می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با قدردانی از خدمات سازمان جهاددانشگاهی استان تاکید کرد: سازمان جهاددانشگاهی خوزستان یکی از دستگاه های موفق در فعالیت های توسعه ای در استان شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهرداد نیکو امروز (25 خردادماه) در بازدید از بخش های مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تداوم فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی خوزستان و همکاری این نهاد با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در انجام پژوهش های متعدد در دوران مدیریتی مختلف، نشان از اصالت این نهاد دارد.

وی گفت: بر اساس بازدیدهای انجام شده و گزارش های رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، در این سازمان در دو حوزه پزشکی و فنی مهندسی برنامه های خوبی برای فعالیت های جدید طراحی شده است؛ در حوزه فنی مهندسی بحث فیلتراسیون خاص برای حوزه نفت و گاز و تولید مواد شیمیایی برای کاربرد صنعت نفت برخی از برنامه های آتی این سازمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از سازمان جهاددانشگاهی استان

بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از سازمان جهاددانشگاهی استان