مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-15سياسي

انتقاد «جعفری» به دولت دوازدهم/ «روحانی» به توصیه ها به خوبی عمل نکرد!


رییس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان جنوبی با انتقاد از عملکرد دولت روحانی در 4 ساله دوم، گفت: روحانی به توصیه ها به خوبی عمل نکرد و چهار ساله دوم دولت روحانی مناسب نبود.

- علی جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه مسئله معیشت مردم مسئله بسیار مهمی است، اظهار داشت: کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری متفاوت هستند و می دانند که مسئله معیشت مردم یک موضوع بسیار حساس در شرایط کنونی است.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصادی یک اصل بسیار مهم در دنیا و کشور است، بیان داشت: توسعه اقتصادی مقدم بر توسعه سیاسی است لذا وقتی مردم با توان مالی مناسب وارد صحنه می شوند مسئولان بهتری انتخاب می کنند.

رییس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان جنوبی یکی از دغدغه های اصلی همتی را موضوع اقتصاد دانست و با تأکید بر اینکه وقتی تعاملمان را با جهان یکی کنیم روزهای طلایی تر و بهتری نصیب مردم ما خواهد شد، تبیین کرد: مردم حق دارند به دور از دغدغه و نگرانی از تحریم وارد تجارت و سیاحت شوند.

جلوگیری از خام فروشی محصولات جعفری با اشاره به اینکه باید از همه نعمت خدادادی که در ایران وجود دارد استفاده کنیم، تصریح کرد: معادن زیادی در کشور وجود دارد و باید از خام فروشی جلوگیری کنیم و نباید تمام منابع خود را به نقطه خاص گره بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «جعفری» به دولت دوازدهم/ «روحانی» به توصیه ها به خوبی عمل نکرد!

انتقاد «جعفری» به دولت دوازدهم/ «روحانی» به توصیه ها به خوبی عمل نکرد!