مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-15سياسي

اولین جشنواره رسانه ای کرامت رضوی استان تهران برگزار می شود


نخستین جشنواره رسانه ای کرامت رضوی به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران با موضوعات متنوع سبک و سیره رضوی از ابتدای دهه کرامت آغاز و تا اول تیرماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اولین جشنواره رسانه ای کرامت رضوی استان تهران با هدف گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین کرامات رضوی در پیوند با سبک و سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی در خانواده ها و ایجاد حال و هوای امام رضایی در خانه ها، محلات و کوچه پس کوچه های شهر و استان تهران در حال برگزاری است.

در فراخوان این جشنواره با اشاره به محورهای موضوعی، با عناوین؛ سیره رضوی، تبیین و بررسی نمودهای مختلف فرهنگ و آموزه های در کنار ترویج خدمت کریمانه به نیازمندان به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) در شهر و استان تهران، عاشقان حضرت را تشویق و ترغیب به شرکت در حوزه های مختلف نموده است.

این جشنواره در بخش رسانه های صوتی و تصویری که شامل عکس، برنامه رادیویی، نماهنگ کوتاه، مستند 88 ثانیه ای و رسانه های مجازی که شامل موشن گرافی، پادکست و شبکه های اجتماعی می باشد، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره رسانه ای کرامت رضوی استان تهران برگزار می شود

اولین جشنواره رسانه ای کرامت رضوی استان تهران برگزار می شود