مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-15اقتصادي

توسعه بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد، همزمان با شیوع کرونا


مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع کرونا در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی توسعه هایی در بخش درمانی این بیمارستان صورت گرفت.

- جلال جهان نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی توسعه هایی در بخش درمانی این بیمارستان صورت گرفت و بخش Icu و مراقبت های ویژه را در بیمارستان تأمین اجتماعی با ظرفیت 5 تخت مجوز گرفته و توسعه داده شد.

  وی گفت: بهره برداری از بخش اطفال با ظرفیت 25 تخت که این مسئله منجر به استفاده چهل درصدی بودجه بیمارستان در بخش ساخت وساز شد.

  مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی، تصریح کرد: علیرغم اینکه بخش کرونا شامل حال این بیمارستان نمی شد اما جهت یاری به دانشگاه علوم پزشکی 30 تخت کرونایی نیز در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: در هفته تأمین اجتماعی نیز امکانات دیگری اضافه خواهد شد و به جز آن کارهای دیگری ازجمله اتمام طرح هتلینگ و استانداردسازی بیمارستانی، بازسازی کامل بخش CCU بیمارستان ثامن الائمه (ع) تأمین اجتماعی بجنورد، مطابق با استانداردهای روز بیمارستانی به متراژ 560 مترمربع و با ظرفیت 8 تخت صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد، همزمان با شیوع کرونا

توسعه بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد، همزمان با شیوع کرونا