مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-15بين الملل

مسکو: به صورت روزانه پیگیر تحولات قره باغ هستیم


سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان پیگیری روزانه مسکو درباره تحولات منطقه قره باغ کوهستانی، از نقش نیروهای صلح بان روس مستقر در منطقه قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه با یک روزنامه این کشور اعلام کرد که مسکو ، زاخاروا در این مصاحبه تاکید کرد که تلاش های روسیه برای حل اختلافات بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی به صورت روزانه در جریان است.

وی گفت: مشورت ها و مذاکرات با وزرای خارجه در جریان است.

وزارت خارجه روسیه از طریق این وزارتخانه و سفارت هایش عملا به معنای واقعی کلمه روزانه (در رابطه با وضعیت منطقه قره باغ کوهستانی) ارتباط دارد و به صورت مرتب درباره تماس های تلفنی با وزرای خارجه (دیگر کشورها) بیانیه صادر می کند .

زاخاروا در ادامه مصاحبه به روزنامه ایزوستیا تصریح کرد: روسیه در مرحله پر تنش (درگیری بین باکو و ایروان بر سر قره باغ کوهستانی) و در مرحله پس از درگیری حاد تلاش های زیادی برای حل وضعیت موجود انجام داده است .

سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حضور نیروهای حافظ صلح این کشور در منطقه قره باغ کوهستانی اشاره و از نقش آفرینی نظامیان این کشور قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: به صورت روزانه پیگیر تحولات قره باغ هستیم

مسکو: به صورت روزانه پیگیر تحولات قره باغ هستیم