مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-15اقتصادي

آخرین خبرها از ترمیم حقوق کارکنان دامپزشکی تا حرف و حدیث های مسکن مهر


طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه، قانون تسری دامپزشکی جهت ترمیم حقوق کارکنان این سازمان در دستور کار قرار دارد و با تمهیدات پیش بینی شده احتمالا 40 تا 50 درصد ظرفیت آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه، قانون تسری دامپزشکی جهت ترمیم حقوق کارکنان این سازمان در دستور کار قرار دارد و با تمهیدات پیش بینی شده احتمالا 40 تا 50 درصد ظرفیت آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (سه شنبه) حمیدرضا عدل - معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه - در نشستی خبری به تشریح گزارشی از عملکرد مجموعه زیر نظر خود در سال های اخیر پرداخت.

استفاده 50 درصدی قانون تسری دامپزشکی در جریان این نشست، موضوع قانون تسری برای کارکنان دامپزشکی به منظور تامین حقوق آنها مورد توجه قرار گرفت و این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه گفت که به لحاظ قانونی باید از محل فروش اموال و دارایی های دولت قانون تسری برای کارکنان دامپزشکی اجرایی شود.

بنابراین این موضوع در دستور کار قرار دارد و در هفته های اخیر طی جلساتی که با سازمان دامپزشکی برگزار کرده ایم، قرار شده بخشی از آن بر اساس ظرفیت قانون بودجه و بخشی دیگر از محل منابع دیگر تامین مالی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از ترمیم حقوق کارکنان دامپزشکی تا حرف و حدیث های مسکن مهر

آخرین خبرها از ترمیم حقوق کارکنان دامپزشکی تا حرف و حدیث های مسکن مهر