مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-15ورزشي

فینال جذاب فیفا بازها در پردیس سینما ملت


لاپانیه از مطرح ترین و پردرآمدترین چهره های فیفای جهان و صاحب عناوین متعدد از جمله قهرمانی مسابقات VGCS لاس وگاس در سال 2013 و مقام سوم مسابقات ESWC پاریس در سال 2014 است که پویان رحیمی با شکست او برگ درخشانی در کارنامه حرفه ای خود به یادگار گذاشت.

- ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران برگزیدگان خود را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی آپارات، ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران که با همکاری مشترک بنیاد و آپارات گیم کار خود را از چند هفته پیش آغاز کرده بود، بعدازظهر دیروز با برگزاری فینال رشته فیفا 21 و آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان هر چهار رشته با حضور تماشاگران به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز برندگان ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، با اجرای محمدجواد سلوکی و با حضور سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مصطفی احمدی مدیر آپارات گیم، هاشم میرزاخانی مدیر موسسه تصویر شهر و معاونان و مدیران بنیاد برگزار شد و برندگان خود را در بخش های مختلف شناخت.

رشته فیفا، پدیده خود را شناختروز جمعه رقابت پایانی رشته فیفا میان سیدمحمدمحراب جعفری و علیرضا دوستی برگزار و عباس قانع گزارشگر مطرح کشور رقابت این دو نفر را گزارش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال جذاب فیفا بازها در پردیس سینما ملت

فینال جذاب فیفا بازها در پردیس سینما ملت