مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-15بين الملل

ابراز نگرانی سازمان ملل از وخامت شرایط حقوقی در فلسطین


کمیته ویژه سازمان ملل نسبت به وخامت مستمر شرایط حقوقی در فلسطین به دلیل اقدامات اشغالگران اسراییلی شدت ابراز نگرانی کرد.

- کمیته ویژه سازمان ملل نسبت به وخامت مستمر شرایط حقوقی در فلسطین به دلیل اقدامات اشغالگران اسراییلی شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، کمیته ویژه سازمان ملل برای تحقیق درباره اقدامات رژیم اشغالگر اسراییلی من ابراز نگرانی شدید خود از وخامت مستمر شرایط حقوقی در فلسطین به دلیل اقدامات اشغالگران اسراییلی، اعلام کرد: وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی در وخامتی مستمر است.

این کمیته به شدت بابت خسارت دیدن 38 زیرساخت پزشکی نوار غزه در حملات رزیم صهیونیستی به این منطقه و نیز پیامدهای تنش اخیر برای پناهجویان فلسطینی در غزه و کرانه باختری از جمله قدس نگران است.

این کمیته در ادامه نیز نسبت به توسعه شهرک سازی ها در کرانه باختری، تخریب مستمر خانه های فلسطینی ها و خطرات تخلیه محله های فلسطینی واقع در شرق قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.

کمیته سازمان ملل در ادامه اعلام کرد: به دلیل شیوع کرونا چندین نشست مجازی با آژانس های سازمان ملل، وزارتخانه ها و نهادهای فلسطینی و نهادهای جامعه مدنی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی سازمان ملل از وخامت شرایط حقوقی در فلسطین

ابراز نگرانی سازمان ملل از وخامت شرایط حقوقی در فلسطین