مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-15سياسي

پایان نتانیاهوی هیولای جنگ و کودک کش یعنی افزایش سرعت سقوط صهونیست ها


حجت الاسلام سعید رضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی به برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سعید رضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی به برکناری شنیده می شود.

امروز مردم در کشورهای مختلف دنیا، زمین خوردن آن هیولای تجاوز را جشن گرفته اند و حتی در سرزمین های اشغالی نیز صهیونیست ها جشن و پایکوبی می کنند.

این سرنوشت محتوم تمام ظالمان جهان است که آه مظلومان دامنشان را خواهد گرفت و در واقع تیری که به سمت دیگری پرتاب می کنند، به خودشان باز می گردد.

   ضمن تبریک به همه مظلومان منطقه علی الخصوص برادران و خواهران فلسطینی، لبنانی و سوری و با اظهار خرسندی از این اتفاق مبارک، به زمامداران جدید رژیم اشغالگر گوشزد می کند که وعده صادق حکیم انقلاب اسلامی در نابودی زودهنگام آن رژیم جعلی و پایان ظلم و تجاوز در منطقه و بازگشت صلح و آرامش محقق خواهد شد و هرگونه حماقت دوباره از سوی ایشان، سرعت این اضمحلال را بیش از پیش می کند؛ چرا که فرمود: فَانْتَقَمْنا مِنَ الَّذینَ أَجْرَمُوا وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنینَ (روم -47) انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نتانیاهوی هیولای جنگ و کودک کش یعنی افزایش سرعت سقوط صهونیست ها

پایان نتانیاهوی هیولای جنگ و کودک کش یعنی افزایش سرعت سقوط صهونیست ها