مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-15سياسي

مشارکت معقول و منطقی در طراز انتخابات گذشته اصلی مهم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انتخابات حاکمیت اراده مردم محسوب می شود، گفت: مشارکت معقول و منطقی در طراز انتخابات گذشته اصلی بسیار مهم است.

- ، ضمن بیان اینکه باید تلاش کرد که در زمره سربازان کوچک راه انقلاب باشیم، تاکید داشت: در سازمان تبلیغات اسلامی چند برنامه خاص ویژه انتخابات با همکاری دستگاه های مختلف انجام شده است لذا هر فعالیتی که فضای عمومی شهرها و روستاها را به سمت تقویت مشارکت عمومی سوق دهد، می بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه مشارکت معقول و منطقی در طراز انقلاب و انتخابات گذشته یکی از مهمترین مسائل در روزهای اخیر است، افزود: پشتوانه مردمی، مهمترین شاخصه اقتدار نظام های سیاسی در معادلات بین المللی است که در انتخابات رقم می خورد لذا ما نباید برای مان اهمیت داشته باشد که چه کسی رییس جمهور می شود، باید نخستین اولویت را پشتوانه اقتدار سیاسی و اجتماعی نظام سیاسی قرار داد چرا که در نظام بین الملل دچار فشار بیشتر نشویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جامعه تبلیغی استان نیز باید اولاً همین موضوع را به مردم اعلام و ترویج کنند که ابتدا باید مردم رأی بدهند، گفت: تمام آرا در پشتوانه درصد مشارکت لحاظ می شود و بالاخره رییس جمهور مقتدرترین و به لحاظ امکانات و سرمایه گذاری های لوجستیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت معقول و منطقی در طراز انتخابات گذشته اصلی مهم است

مشارکت معقول و منطقی در طراز انتخابات گذشته اصلی مهم است