مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-15پزشكي

خانواده ها استرس فرزندان خود را در ایام امتحانات مدیریت کنند


خانواده ها در روزهای سخت امتحانات باید استرس و اضطراب فرزندان خود را به درستی مدیریت کرده و مانع از شکل گیری هیجانات مخرب باشند.

- ایسنا/اردبیل روانشناس امور تحصیلی گفت: خانواده ها در روزهای سخت امتحانات باید استرس و اضطراب فرزندان خود را به درستی مدیریت کرده و مانع از شکل گیری هیجانات مخرب باشند.

کیانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات پایان سال همواره با استرس و نگرانی خانواده ها همراه است که این موضوع مشکلاتی را رقم زده و به شکل گیری هیجانات کاذب منجر شده است.

وی تصریح کرد: شرایط اضطراب و استرس نه تنها خطر بیماری و کاهش ایمنی را در کودکان و نوجوانان رقم می زند بلکه در صورت کنترل نشدن آثار زیانباری را در روح و روان آنها به همراه خواهد داشت.

این روانشناس و کارشناس امور تحصیلی گفت: این شرایط پراضطراب همراه با شیوع بیماری کرونا وضعیت متفاوتی را در جامعه رقم زده و بهتر است شرایط زندگی کرونایی را مورد توجه قرار دهیم تا با افزایش خود مراقبتی ها مشکلات و نارسایی ها به حداقل برسد.

کیانی افزود: بیش از 1.

5 سال است که دانش آموزان مقاطع مختلف در فضای مجازی تحصیل کرده و آزمون هایی را سپری می کنند که البته این نحوه تحصیل و آزمون تجربه منحصربه فردی است که به دلیل شرایط کرونایی رقم خورده و بهتر است معایب آن برطرف و نقاط قوت آن نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها استرس فرزندان خود را در ایام امتحانات مدیریت کنند

خانواده ها استرس فرزندان خود را در ایام امتحانات مدیریت کنند