مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-15سياسي

قهر با انتخابات چاره حل مشکلات نیست/حضور برای تغییر ریل مدیریتی


نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه با تاکید بر اینکه باید برای تغییر ریل اقتصادی و مدیریتی کشور در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم، - اظهار کرد: شرکت در انتخابات امری عقلانی و لازم است چرا که هیچ فرد مسئولیت پذیری نسبت به آینده خود، خانواده و کشور بی تفاوت نمی ماند.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما با در انتخابات ریاست جمهوری با کاندیداهایی رو به رو هستیم که برنامه ها و سلایق آنان در صورت موفقیت در انتخابات بر زندگی ما تأثیر مستقیم دارد پس باید دغدغه مندانه در این امر مهم مشارکت داشته باشیم.

نصیرایی ادامه داد: ما چه در انتخابات شرکت بکنیم و یا با صندوق رأی به عبارتی قهر کنیم در واقع به نوعی رأی دادیم ولی اگر خودمان در پای صندوق رأی حاضر شویم خودمان بر اساس فکر و سلیقه خودمان انتخاب کرده ایم ولی اگر از صندوق رأی فاصله بگیریم دیگران برای ما تصمیم می گیرند.

وی گفت: اگر ما از وضع موجود، گرانی ها، تبعیض ها و فسادها ناراضی هستیم باید برای تغییر ریل اقتصادی و مدیریتی کشور در انتخابات حضور و مشارکت حدأکثری داشته باشیم و قهر با صندوق رأی تغییری در وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور به وجود نمی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با انتخابات چاره حل مشکلات نیست/حضور برای تغییر ریل مدیریتی

قهر با انتخابات چاره حل مشکلات نیست/حضور برای تغییر ریل مدیریتی