مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-15سياسي

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان اعلام شد


ضمن دعوت از همه مردم به مشارکت باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و رای به آیت الله رییسی، لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان نیز به محضر مردم بندرعباس اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین هاشمی تختی صبح امروز در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: امروز کشور در شرایط خاصی قرار گرفته و با بحران های عدیده ای روبرو است و دشمنان کشور و انقلاب نیز به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

وی افزود: در شرایط کنونی دشمنان کشور و انقلاب نیز به دنبال ناامید کردن مردم هستند و در شرایط کنونی تنها راه حل مشکلات کشور، شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت با انتخاب اصلح است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان داشت: ضمن دعوت از همه مردم به حضور در انتخابات و رای به آیت الله رییسی، لیست مورد حمایت هیأت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات شورای شهر بندرعباس نیز بدینوسیله اعلام می شود و امید است تا اینان بتوانند با درایت و همفکری با نخبگان جامعه، مشکلات شهر را فراهم کنند.

حسین هاشمی تختی با بیان این که هیأت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پس از بررسی های زیاد و مشورت با اقشار مختلف و گروه های مختلف مردمی و جریانات سیاسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان اعلام شد

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان اعلام شد