مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-15حوادث

پل های بدون عابر


با وجود اینکه در برخی معبرهای پرتردد شهر، پل هوایی نصب شده اما این پل ها امکانات و تجهیزات لازم را برای ترغیب شهروندان ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، یکی از مهم ترین اهداف طراحی و ساخت پل های عابرپیاده ایمنی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان است با این وجود در بیرجند تقریباً این هدف تحقق نیافته چون بیشتر این پل ها بدون استفاده هستند که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

یکی از شهروندان در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: به دلیل وجود پله های زیاد در پل هوایی ترجیح می دهم به جای پل از خیابان عبور کنم که این مسئله باعث ایجاد ترافیک و گاهی وقوع حادثه می شود.

کاملی با اشاره به اینکه وجود پل عابر پیاده در خیابان های پرتردد اطمینان خاطری را هم برای عابران پیاده و هم برای رانندگان به وجود می آورد، افزود: با وجود اینکه در برخی معبرهای پرتردد شهر، پل هوایی نصب شده اما این پل ها امکانات و تجهیزات لازم را برای ترغیب شهروندان ندارند.

پله های زیاد یکی دیگر از شهروندان که توان بالا رفتن از پله را ندارد، گفت: عبور از خیابان ‍ های شلوغ برای من سخت است و دوست دارم از پل هوایی برای تردد در خیابان طالقانی استفاده کنم اما پله های زیاد و نامناسب سبب شده نتوانم از پل هوایی عبور و مرور کنم و با ترس از خیابان عبور می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل های بدون عابر

پل های بدون عابر