مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-15ورزشي

قهرمان لیگ روز آخر مشخص می شود


مربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه رقابت با پرسپولیس رقابت تنگاتنگی خواهد بود که تا روز آخر ادامه دارد، گفت: هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس کیفیت فوتبالی بسیار بالایی دارند و بازیکنان فوق العاده قوی در دو تیم وجود دارد و احساس من این است که .

- ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه رقابت با پرسپولیس رقابت تنگاتنگی خواهد بود که تا روز آخر ادامه دارد، گفت: هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس کیفیت فوتبالی بسیار بالایی دارند و بازیکنان فوق العاده قوی در دو تیم وجود دارد و احساس من این است که قهرمان روز آخر مشخص می شود.

علیرضا مرزبان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان، اظهارکرد: بعد از اینکه زمان فیفادِی و بازی های ملی مشخص شد، این آمادگی را داشتیم که تیم سپاهان را آماده کنیم.

بحث آماده کردن همه بازیکنان بود که ما بتوانیم نفرات را پله پله به آمادگی برسانیم، به همین دلیل برنامه ریزی طولانی مدت کردیم و خوشبختانه موفق بودیم و تا امروز همه بازیکنان با شرایط خیلی خوب به تمرینات خود ادامه می دهند.

وی افزود: مصدومانی که مصدومیت های مختصری داشتند همه به تیم برگشتند و خیلی خوب تمرین می کنند و در اردویی که در کردان برگزار شد احساس خوبی داشتیم، چراکه توانستیم خیلی خوب تمرین کنیم و بازی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان لیگ روز آخر مشخص می شود

قهرمان لیگ روز آخر مشخص می شود