مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-15سياسي

مردم به کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری توجه کنند نه وعده ها


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به کارنامه و برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توجه داشته باشند نه به وعده ها و شعارهایی که بعضا غیر منطقی و غیر معقول است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به کارنامه و برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توجه داشته باشند نه به وعده ها و شعارهایی که بعضا غیر منطقی و غیر معقول است.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وعده های اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در فضای انتخاباتی مردم باید قبل از توجه به وعده های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به کارنامه افراد توجه کنند و ببینند که فردی که چنین وعده هایی را می دهد، در مناصب مدیریتی و جایگاه هایی که حضور داشته تا چه میزان توانسته وعده ها و شعارهایش را محقق کند که در مناظرات یا گفت وگوی با مردم بخواهد چنین وعده هایی را به مردم بدهد.

وی افزود: هر وعده ای که از سوی یک نامزد انتخاباتی داده می شود ممکن است که با یک حساب سرانگشتی منطقی به نظر برسد، اما مشکل اینجاست که کاندیداها صرفا یک تصویر کات شده ای از فرآیند را به مردم ارائه می دهند که فاقد پشتوانه کارشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری توجه کنند نه وعده ها

مردم به کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری توجه کنند نه وعده ها