مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-15سياسي

ایجاد تحول در جامعه نیاز به حضور حداکثری در انتخابات دارد


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه با بیان اینکه تحول در جامعه نیاز به حضور حداکثری در انتخابات دارد، گفت: انتخاب رییس جمهور شایسته می تواند مجددا امید را در دل مردم زنده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی در نشست نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه که با عنوان انتخابات، دانشگاه و حضور حداکثری برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اساتید و نخبگان دانشگاهی به پیشران بودن این مجموعه فرهیخته تأکید داشتند.

همچنین ایشان بر نقش استادان در گفتمان سازی و تولید ادبیات فاخر برای جامعه اسلامی و ریل گذاری برای دستیابی جامعه و جهانی بگویند و کمک کنند دولتی قوی بر سرکار آید و با قوت به تحول آفرینی اقدام کند.

همچنین دولت جدید می تواند میدان را به ایفای نقش همه مردم مخصوصاً جوانان مبدل کرده و به حمایت تولید پرداخته و وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیده و ایرانی اسلامی و قوی بسازد.

اکبری اقدم با بیان اینکه جوان نخبه دانشگاهی و حوزوی امروز دنبال تحول خواهی و ایفای نقش در کشور و جامعه خویش است و باید مسئولان به این ظرفیت توجه جدی داشته باشند، گفت: تشکیل دولت با رأی اکثریت مردم، به رغم مقبولیت و همراهی مردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول در جامعه نیاز به حضور حداکثری در انتخابات دارد

ایجاد تحول در جامعه نیاز به حضور حداکثری در انتخابات دارد