مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-15اجتماعي

پیش بینی آسمان صاف برای تهران/ کاهش کیفیت هوای پایتخت


آسمان استان تهران امروز صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و افزایش غلظت آلاینده «ازن» در برخی مناطق پرتردد و برقراری وضعیت نالسالم برای گروه های حساس در پایتخت طی امروز (25 خرداد ماه) دور از انتظار نیست.

- آسمان استان تهران امروز صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی مناطق پرتردد و برقراری وضعیت نالسالم برای گروه های حساس در پایتخت طی امروز (25 خرداد ماه) دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی چهار روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد در ارتفاعات استان در ساعات بعداز ظهر گاهی با افزایش موقت ابر پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در ساعات بعداز ظهر افزایش ازن سطحی خواهیم داشت.

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز حاکی از آن است که در صبحگاه امروز ( 25 خرداد ماه) در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است.

با کاهش تندی باد طی روز و حاکمیت جو نسبتا آرام، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده ها محدود خواهد شد همچنین با حضور عوامل کافی جهت تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آسمان صاف برای تهران/ کاهش کیفیت هوای پایتخت

پیش بینی آسمان صاف برای تهران/ کاهش کیفیت هوای پایتخت