مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-15حوادث

قاتل محیط بانان زنجانی در یک قدمی چوبه دار


قاتل دو محیطبان زنجانی با حکم صادره از سوی قاضی رسیدگی کننده به پرونده در یک قدمی قصاص قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، حسین آبسالان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: بر اساس قرائن، شواهد و مستندات و با توجه به بررسی و تحقیقات پلیس آگاهی زنجان همچنین اعتراف صریح متهم دستگیر شده به قتل این دو محیطبان، قاضی پرونده به موضوع رسیدگی کرده و حکم بر قصاص داده است.

وی اظهار کرد: موضوع بر روال قانونی پیش می رود و اولیای دم، سازمان و اداره کل حفاظت محیط زیست، همیاران و دوستداران محیط زیست پیگیر هستند تا حکم صادره از سوی قاضی پرونده در زنجان پس از تأیید مرجع ذیصلاح (دیوان عالی کشور) به مرحله اجرا درآید.

آبسالان با بیان اینکه واحد حقوقی سازمان محیط زیست نیز به جد موضوع را تا حصول نتیجه پیگیر است و به همین منظور یک وکیل اختصاصی نیز تعیین کرده است، تصریح کرد: قاتل پس از شناسایی و دستگیری، اقدام به دروغگویی و فرافکنی کرده و فرد دیگری را نیز به عنوان شریک جرم معرفی کرد اما با توجه به ادله و مستندات و بازجویی های فنی و تخصصی پلیس آگاهی استان زنجان در نهایت جنایت را بر گردن گرفت.

بر اساس این گزارش، شهید مهدی مجلل و مکاییل هاشمی، 16 فروردین امسال حین عملیات تعقیب و گریز شکارچی خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل محیط بانان زنجانی در یک قدمی چوبه دار

قاتل محیط بانان زنجانی در یک قدمی چوبه دار