مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-15فرهنگي

انتشار فراخوان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، مقررات و فراخوان سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که پاییز امسال با مشارکت سازمان سینمایی، - مقررات و فراخوان سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، مقررات و فراخوان سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که پاییز امسال با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برگزار می شود، منتشر شد.

این جشنواره از 16 الی 21 مهر 1400 برابر با 8 تا 13 اکتبر 2021 در 2 بخش مسابقه ایران و مسابقه بین الملل برگزار می شود.

در راستای ترویج عدالت فرهنگی در سطح کشور و همچنین موافقت ستاد ملی مبارزه با ، به صورت ترکیبی حضوری و آنلاین به طور همزمان در تهران و اصفهان در قالب رقابتی در 2 بخش ملی و بین الملل برگزار می شود و در آن جوایزی به شرح زیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

1) مسابقه ایران در این بخش صرفاً آن سری از فیلم ها و آثاری که به لحاظ محتوا و شیوه روایت، قابلیت جذب مخاطب کودک و نوجوان را داشته باشند، پذیرفته خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

انتشار فراخوان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان