مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-15پزشكي

مرکز مشاوره تغذیه چه خدماتی ارایه می دهند؟


اکثر افراد جامعه با مشکلات تغذیه ای مواجه هستند که این مشکلات می تواند مربوط به چاقی، مشکلات رشد قدی، لاغری، داشتن بیماری های مانند فشار خون و غیره باشد که در این زمینه افراد باید به متخصص تغذیه مراجعه نمایند تا دوره درمان خود را زیر نظر او آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وب سایت پی جو، امروزه با توجه به نیاز مردم جامعه، مراکز مشاوره تغذیه در شهرهای مختلف توسط افراد متخصص دایر شده است تا در جهت رفع مشکلات تغذیه ای افراد موثر باشد.

مشاور تغذیه با داشتن مدرک تخصصی در رشته تغذیه، قادر است برای همه مشکلات جسمی و روحی افراد در رابطه با تغذیه و مواد غذایی، راه حل هایی ارائه دهد.

پزشکان متخصص تغذیه در شیراز ، اصفهان ، تهران و سایر شهرهای ایران همگی در سایت پی جو درج شده اند در مراکز مشاوره تغذیه قادر هستند خدماتی را ارائه دهند که از جمله این خدمات عبارتند از: *ارائه رژیم های مناسب برای رشد افراد در سنین مختلف، به ویژه کودکان و نوجوانان در حال رشد * داشتن برنامه رژیم غذایی برای افراد چاق، لاغر اندام، افراد دیابتی، افراد باردار و غیره * ارائه یک رژیم سالم و مقوی متناسب با وضعیت جسمی افراد * رسیدن به یک رژیم غذایی مقوی و اصولی با استفاده از برنامه های متخصصین تغذیه * بررسی ناهنجاری های تغذیه ای در افراد و برطرف نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره تغذیه چه خدماتی ارایه می دهند؟

مرکز مشاوره تغذیه چه خدماتی ارایه می دهند؟