مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-15سياسي

رأی گیری در کلانشهر کرج کاملاً مکانیزه خواهد بود


نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه در شعب اخذ رای، شیوه نامه های بهداشتی به جد رعایت می شود، گفت: 1363 شعبه اخذ رای در البرز از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد ماه 1400 آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه در شعب اخذ رای، شیوه نامه های بهداشتی به جد رعایت می شود، گفت: 1363 شعبه اخذ رای در البرز از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد ماه 1400 آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.

عزیزاله شهبازی در بازدید از سایت تجمیع آرا استان که روز سه شنبه 25 خرداد صورت گرفت، با بیان اینکه کمتر از سه روز دیگر تا انتخابات 1400 مانده است، افزود: شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رای را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با تمام توان و بسیج مجموعه استان، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شد و تمامی روند این رویداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازدید و رصد قرار می گیرد.

شهبازی گفت: برای سنجش میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در روز 28 خرداد ماه، مانورهایی نیز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالی شناسایی و رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی گیری در کلانشهر کرج کاملاً مکانیزه خواهد بود

رأی گیری در کلانشهر کرج کاملاً مکانیزه خواهد بود