مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-15ورزشي

لزوم تشکیل کمیته صعود به لیگ برتر/ مسئولان فارس ورود کنند


سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: برای صعود یک تیم فوتبال به لیگ برتر باید تمامی مسئولین استان فارس وارد گود شوند و در این راه تشکیل کمیته صعود لازم است.

- علی اصغر کلانتری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با تمام توان برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند تاکید کرد: آنچه به عنوان وظیفه برگردن بازیکنان و کادر فنی تیم شهید سپاسی است را به خوبی انجام می دهیم اما برای صعود یک تیم به لیگ برتر باید همه مسئولین استان در کنار تیم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: حمایت های فرمانده سپاه فجر و مدیرکل ورزش و جوانان به تنهایی کارگشا نیست و برای صعود به لیگ برتر تمامی مسئولین استان فارس باید احساس وظیفه کنند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یادآور شد: تشکیل کمیته صعود به لیگ برتر در استان فارس لازم است همانگونه که در استان های دیگر این مهم انجام شد.

کلانتری در خصوص بازی با تیم رایکای بابل نیز گفت: بازی راحتی مقابل تیم رایکا نداشتیم و با یک روند تاکتیکی موفق به کسب پیروزی شدیم ضمن آنکه با توجه به موقعیت های زیادی که بازهم از دست دادیم، می بایست در ده دقیقه اول بازی به گل می رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیته صعود به لیگ برتر/ مسئولان فارس ورود کنند

لزوم تشکیل کمیته صعود به لیگ برتر/ مسئولان فارس ورود کنند