مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-15ورزشي

رسوایی میلیاردر متقلبی که قهرمان جهان را شکست داد+ عکس


پیروزی فریبکارانه و متقلبانه یک میلیاردر هندی مقابل ویشوانتان آناند، اسطوره شطرنج جهان و قهرمان سابق این رشته واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت.

- گروه ورزشی جی پلاس، با تصمیم برگزارکنندگان و دست اندرکاران شطرنج در هند، رویداد سیمولتانه (همزمان بازی کردن یک استاد با چند نفر) شطرنج با عنوان "کرونا را مات کنید" در این کشور برگزار شد تا علاقمندان به شطرنج شانس خود را برای رقابت با آناند، قهرمان سابق جهان بیازمایند.

آناند که مدتی است از شطرنج حرفه ای اعلام بازنشستگی کرده با روی باز پذیرفت که در این اقدام خیرخواهانه شرکت کند، اما اتفاقاتی رقم خورد که این رقابت خیریه را بسیار پرحاشیه کرد.

یکی از شرکت کنندگان در این رقابت نیهیل کامات، ثروتمند و سرمایه گذار هندی بود که در کمال تعجب موفق به شکست آناند شد.

کامات 34 ساله که جوان ترین میلیاردر هندی است به همراه برادرش مالک یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در هند است و ثروت خالص او نزدیک به 2 میلیارد دلار برآورد شده است.

کامات در دیداری که به هیچ وجه طبیعی نبود و در آن حرکات غیرانسانی (کامپیوتری) فراوانی از سوی او انجام شد، قهرمان سابق شطرنج جهان را شکست داد.

با وجود غیرطبیعی بودن بازی آناند با شخصیت مثال زدنی خود در بازی تسلیم شد و با وجود مشخص بودن استفاده از آنالیزهای کامپیوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی میلیاردر متقلبی که قهرمان جهان را شکست داد+ عکس

رسوایی میلیاردر متقلبی که قهرمان جهان را شکست داد+ عکس