مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-15ورزشي

ارنج کننده سر فوتبالیست ها


ناگفته های آرایشگر اختصاصی فوتبالیست ها از سلیقه بازیکنان درباره مدل موهایشان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، سال هاست که بیشتر بازیکنان تیم های استقلال، پرسپولیس و البته تیم ملی کشورمان، اصلاح موهایشان را به دست شوماخر ایرانی سپرده اند.

همین لقب شوماخر را هم فوتبالیست ها به نوید عبدزاده داده اند و البته برای این کارشان دلیل هم دارند.

نوید مثل شوماخر که دقت زیادش در سرعت بالا باعث موفقیتش شد، مو های بازیکنان را در کمترین زمان ممکن با دقت بسیار زیادی اصلاح می کند و رضایت آن ها از کارش باعث شده با خیال راحت، موهایشان را به دست و قیچی های او بسپارند.

او که در اردوی بازیکنان تیم ملی کشورمان در کیش قبل از سفر به بحرین برای انجام بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در کنار ملی پوشان بود و اصلاح مو های بازیکنان را انجام داد، از عزم راسخ و هم قسم شدن آن ها برای صعود از این مرحله و شاد کردن دل مردم کشورمان می گوید.

در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز تیم ملی کشورمان در برابر عراق برای صعود از این گروه، به سراغ عبدزاده رفتیم تا از شغل آرایشگری، نحوه معروف شدنش بین فوتبالیست ها، درآمدش و .

برای مان بگوید.

سه سال و نیم در یک آرایشگاه فقط تی کشیدم! او که متولد سال 66 است و دیپلم دارد، درباره حرفه اش می گوید: آرایشگری یک عشق است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارنج کننده سر فوتبالیست ها

ارنج کننده سر فوتبالیست ها