مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-15سياسي

شعرخوانی زوج های شاعر برای امام رضا و حضرت معصومه


همزمان با دهه کرامت عصر شعر مجازی «با هم تا بهشت» با موضوع خانواده و سبک زندگی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

در این نشست زوج های شاعر شناخته شده کشور به شعرخوانی پرداختند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عصر شعر مجازی خانواده و سبک زندگی با عنوان با هم تا بهشت همزمان با ایام دهه کرامت، دوشنبه 24 خرداد به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با مشارکت کنگره زیر یک سقف با حضور و شعرخوانی جمعی از زوج های شاعر شناخته شده کشور همچون محمدکاظم کاظمی و زینب بیات؛ مهدی جهاندار و زهرا سپهکار ؛ محمد علی نقیب و فاطمه زاهد مقدم؛ عاطفه جوشقانیان و محمد حسین مهدویان؛ سعید تاج محمدی و زهرا شرفی؛ فاطمه ناظری و علیرضا حکمتی؛ عاطفه جعفری و مسعود یوسف پور و همچنین حمید حمزه نژاد و عاطفه پور ابراهیم به صورت ارتباط ویدئویی از سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم مصطفی محدثی خراسانی ضمن سپاس از برگزاری چنین مراسمی که با هوشمندی و درایت توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، گفت: من یاد خاطرات 30 سال پیش خودم افتادم.

زمانی که اردوهای دانش آموزی در باغرود نیشابور و میرزاکوچک خان رامسر در آموزش و پرورش برگزار می شود و دوران باشکوه شعر جوان کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرخوانی زوج های شاعر برای امام رضا و حضرت معصومه

شعرخوانی زوج های شاعر برای امام رضا و حضرت معصومه