مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-15سياسي

نامه محمدرضا عارف به مردم ایران درباره انتخابات 1400


محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان در نامه ای به مردم ایران درباره انتخابات 1400 نوشت: برای آینده ایران رأی می دهم و حضور آگاهانه جوانان، زنان و همه ایرانیان را در پای صندوق های رای در روز 28 خرداد موجب پایداری و تداوم امنیت، - یکپارچگی و پیشرفت ایران می دانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان با انتشار نامه ای خطاب به مردم ایران با بیان اینکه خشم و نارضایتی عمیق مردم از وضعیت موجود را درک می کنم و به احساسات پاک آنها احترام می گذارم، تاکید کرد: صندوق رأی نهاد مردم سالاری و جمهوریت نظام، شاید مهمترین جایگاهی باشد که در آن رأی و نظر عموم مردم می تواند به حساب بیاید.

این فرصت و این جایگاه با بی تدبیری از دست خواهد رفت و کشور را در سراشیبی اضمحلال قرار داده و آینده این سرزمین را با مخاطرات برگشت ناپذیر روبرو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازامیدنامه، متن این نامه به شرح زیر است: مردم بزرگوار ایران: سرزمین پهناور و تاریخی ایران با پیشینه تمدن و فرهنگ باستانی در صحنه امروز جهان باید جایگاه و شأن و منزلتی ممتاز و شایسته و در تراز ملت ایران را داشته باشد.

مردم این سرزمین در طی دویست سال گذشته با تلاش و اهتمام فراوان جنبش های متعدد آزادیخواهی را برای دستیابی به توسعه و پیشرفت کشور رقم زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه محمدرضا عارف به مردم ایران درباره انتخابات 1400

نامه محمدرضا عارف به مردم ایران درباره انتخابات 1400