مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-15اقتصادي

رفع مشکل آب شرب پنج روستای اسلام آباد غرب/چاه جدید حفر می شود


مدیر امور آب و فاضلاب اسلام آبادغرب گفت: حفر چاه جدید مجتمع داربید منصوری موجب رفع مشکل آب شرب پنج روستای زیر پوشش و آبرسانی پایدار به 840 نفر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرماندار اسلام آبادغرب امروز از پروژه حفر چاه مجتمع داربید منصوری که با هدف پیگیری و اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه انجام شده، بازدید کرد.

سیداصغر صفوی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آبادغرب در حاشیه این بازدید از برخورداری 840 روستایی از آب شرب پایدار با حفر چاه جدید مجتمع داربید منصوری خبر داد.

وی افزود: در راستای تامین و توزیع آب شرب پایدار و بهداشتی پروژه های مناسبی در امور آبفا شهرستان در دست اجرا است، از جمله این پروژه ها حفر چاه جدید مجتمع داربید منصوری است، که با تخصیص اعتبارات لازم این عملیات اجرایی شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب اسلام آبادغرب اظهار داشت: چاه آب مجتمع با کاهش آبدهی مواجه شده بود که با پیگیری های مکرر و اخذ مجوزهای لازم چاه جدید مکان یابی و کار حفر آن آغاز شده، عملیات حفر چاه جدید به عمق 200 متر با پیشرفت 10 درصدی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با ورود این چاه در مدار بهره برداری، مشکل کمبود آب در این مجتمع به طور کامل مرتفع و پنج روستای تحت پوشش آن با جمعیتی بالغ بر 840 نفر از آب پایدار و سالم بهره مند خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب شرب پنج روستای اسلام آباد غرب/چاه جدید حفر می شود

رفع مشکل آب شرب پنج روستای اسلام آباد غرب/چاه جدید حفر می شود