مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-15اقتصادي

بهره مندی 126 هزار مشترک از اینترنت خانگی در کردستان


بیش از 126 هزار و 164 مشترک اینترنت خانگی در استان وجود دارد و 545 روستا نیز از این خدمات بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه تحقق برنامه های ADSL با هدف بهره مندی مشتریان و پاسخگویی به مطالبات آنها یکی از استراتژی های کاری در استان است به تشریح اقدامات و سرمایه گذاری های چشمگیر صورت گرفته برای توسعه و ارتقا زیرساخت ها و تجهیزات لازم در این حوزه پرداخت.

وی اظهارداشت: هم اکنون تعداد 171 هزار و 500 پورت ADSL منصوبه در استان وجود دارد که پنج هزار و 168 پورت آن از ابتدای سال جاری تا کنون دایر شده است.

وی ضمن اعلام پورت های منصوبه در سال جاری به درصد تحقق برنامه های ADSL در این مدت اشاره کرد و افزود: با اجرای برنامه های تدوین شده 99 درصد آنها محقق شده اند که تا پایان خرداد ماه نیز شاهد تحقق 100 درصدی آن هستیم.

حکمت به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس های دیتا از جمله ASDL در شرایط فعلی و انجام کارهای مبتنی بر این سرویس با وجود محدودیت های کرونایی در جامعه اشاره کرد و گفت: متوسط حجم مصرفی در هفته؛ در ابتدای سال جاری تا کنون از 141 ترابایت به 161 ترابایت تغییر یافته است و هم اکنون 545 روستای کردستان نیز از خدمات اینترنت خانگی بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 126 هزار مشترک از اینترنت خانگی در کردستان

بهره مندی 126 هزار مشترک از اینترنت خانگی در کردستان