مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-14ورزشي

وقتی کرونا «فرصت بحران» را رقم می زند/ چالش های ثبت یک عکس


سیداحسان باقری معتقد است کرونا بحرانی است که فرصتی برای دیده شدن آدم ها و ویژگی های بلند اخلاقی آنها فراهم کرد که در زمان های دیگر دیده نمی شدند.

- سیداحسان باقری هنرمند عکاس و مدیر خانه عکاسان ایران درباره ایده اجرای عکس صحنه پردازی شده با عنوان فرصت بحران به کرونا بحرانی بود که فرصتی برای دیده شدن آدم ها و ویژگی های بلند اخلاقی آنها فراهم کرد که در زمان های دیگر دیده نمی شدند؛ یعنی شخص از زندگی، خانواده و فرزند خودش می گذرد که کشورش دچار بحران نشود و این مسیر درخششی مثل دوران دفاع مقدس در اذهان متبادر می کند.

باقری بیان کرد: بنابراین در این گونه مواقع من احساس تکلیف می کنم چون به هنر برای هنر معتقد نیستم و معتقدم هنر باید در خدمت ارزش ها و فضائل اخلاقی انسانی باشد و همیشه به این فکر می کنم که در این مسیر سهم کوچکی داشته باشم و همین شد که موضوع مدافعان سلامت را کار کردم.

وی با اشاره به اینکه برای خلق فرصت بحران ایده هایی در ذهن داشته اما در نهایت به این ایده رسیده است، گفت: گاهی ایده ها خام هستند و به ذهن می آیند اما وقتی می شود که ایده ای با طراحی و طراحی استوری برد به ثمر می نشیند.

از طرفی ساخت پل معلق، اگر می خواست واقعی باشد، خیلی هزینه داشت؛ آدم ها باید روی شانه هم می ایستادند و فکر کردم با ورزشکاران آکروباتیک کار طرف شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کرونا «فرصت بحران» را رقم می زند/ چالش های ثبت یک عکس

وقتی کرونا «فرصت بحران» را رقم می زند/ چالش های ثبت یک عکس