مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-14اجتماعي

استقرار دبیرخانه نخستین جشنواره ملی «تجارب موفق مشاوره ای» در مازندران


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از استقرار دبیرخانه اولین جشنواره ملی «تجارب موفق مشاوره ای» در مازندران خبر داد.

- استقرار دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تجارب موفق مشاوره ای در مازندران ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از استقرار دبیرخانه اولین جشنواره ملی تجارب موفق مشاوره ای در مازندران خبر داد.

محمد شعبانی با اشاره به اینکه مشاوران مدارس و هسته ها یکی از ارزنده ترین نقش ها را به عهده داشته و متناسب با وظایف و البته دغدغه های انسانی خویش والاترین خدمات را ارائه می دهند گفت: همکارانی که در مدارس فاقد مشاور، به صورت افتخاری نقش رابط هسته های مشاوره را ایفا می کنند،نیز در همین چارچوب به صورت کاملاً انسانی و خداپسندانه به یاری دانش آموزان می شتابند.

وی افزود: جشنواره ملی تجارب موفق مشاوره ای درصدد است تا گنجینه عظیم تجارب مشاوران ارجمند و رابطان گرانقدر را گردآوری نموده و با انتشار آن، موجب کاربست این یافته های گران سنگ شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ضرورت توجه و به کارگیری خدمات راهنمایی و مشاوره در تمامی سطوح و پایه های تحصیلی را باعث ارتقای بهداشت روانی و رشد و شکوفایی استعدادها، توانمندی ها و در نهایت تسهیل فرآیند یادگیری برای تربیت نیروی انسانی متعهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دبیرخانه نخستین جشنواره ملی «تجارب موفق مشاوره ای» در مازندران

استقرار دبیرخانه نخستین جشنواره ملی «تجارب موفق مشاوره ای» در مازندران