مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 21:552021-06-14فناوري

چالش مخابرات و وزارت ارتباطات درباره اینترنت ثابت


با وجود اختلاف نظر ها بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران درباره علت عدم توسعه اینترنت ثابت، از جمله لزوم اصلاح فرآیند خصوصی سازی مخابرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نمی توان انکار کرد که توسعه اینترنت ثابت در این سال ها با چالش روبه رو بوده و آنطور که اپراتور های موبایل توانستند فرآیند توسعه را صورت دهند، در اپراتور های ثابت این اتفاق نیفتاده است.

درواقع به زعم مسوولان حوزه ارتباطات، در عمده شاخص های زیرساخت های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات وضعیت مناسبی داریم، اما در حوزه ارتباطات پهن باند ثابت وضعیت مناسب نیست.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از همان ابتدا یکی از مهم تری دلایل عدم توسعه اینترنت ثابت را انحصار مخابرات اعلام کرده بود، اما در یک سال گذشته و به خصوص بعد از مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران، این چالش ها به اختلاف نظر بدل شده بود، از طرفی آذری جهرمی به لزوم اصلاح خصوصی ٍسازی مخابرات تاکید می کرد و در مقابل، مخابرات معتقد بود عدم سرمایه گذاری در بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت ارتباطی، این عدم توسعه را رقم زده است.

مشکل توقف در توسعه اینترنت خانگی از زبان وزارت ارتباطاتاز سوی وزیر ارتباطات و معاونانش بار ها عنوان شده که مشکل توقف در توسعه اینترنت خانگی، انحصار مخابرات ایران در سیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش مخابرات و وزارت ارتباطات درباره اینترنت ثابت

چالش مخابرات و وزارت ارتباطات درباره اینترنت ثابت