مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 20:302021-06-14حوادث

کشف 10 دستگاه ماینر غیرمجاز در آمل/ علت قطعی برق چه بود؟


10 دستگاه ماینز غیرمجاز و دستگاه استخراج رمزارز در شهرستان آمل کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تعداد 10 دستگاه ماینر غیرمجاز و دستگاه استخراج رمزارز در شهرستان آمل کشف و ضبط شد.

 با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه ماینر در یک واحد تجاری با هماهنگی دستگاه قضایی، عوامل انتظامی و کلانتری، دفتر حراست و بازرسی امور برق عملیات کشف 10 دستگاه ماینر غیر مجاز با موفقیت انجام شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران نیز روز گذشته در حاشیه آیین تفاهم نامه جایگزینی 20 کیلومتر کابل فشار ضعیف به کابل خودنگهدار که با همکاری شهرداری آمل، انجام شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: برخی از رمزارزها با امضای تفاهم نامه به صورت مجاز در حال فعالیت هستند و براساس قانون در زمان پیک مصرف باید خاموش شوند.

سید کاظم حسینی کارنامی، افزود: بیشتر فعالیت رمزارزها به صورت غیرمجاز بوده و با مصرفی حدود 20 آمپر همانند مصارف طبیعی خانگی به صورت غیرقانونی فعالیت دارند البته برخی افراد نیز در کنار استفاده مصارف خانگی از دستگاه ماینر استفاده می کنند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر تیم بازرسی ادارات برق در شهرهای مختلف، تصریح کرد: برخی ماینرهای غیرمجاز برق توامان از کنتور و پشت کنتور مصرف دارند و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 دستگاه ماینر غیرمجاز در آمل/ علت قطعی برق چه بود؟

کشف 10 دستگاه ماینر غیرمجاز در آمل/ علت قطعی برق چه بود؟